Добро понеделнично утре господа, това е вашия любим сатсурко и днес, ще ви посрещна с утрешна преса за предходните леки гейминг новини, да започваме.

Имам добри новини хора, Hunt:Showdown, премина чрез дългия и болезнен път на Крайтековия кризис, смяната на концепцията на играта, промяната на геймплея, затворения бета тест и най-накрая е вече в Steam. Разбира се, за сега само под формата на ранен достъп.
Хибрида PvE на ловуването на чудовища и PvP унищожаването на конкурентите, вече може да изпробвате на PC от скромната цена на 29.99€, в блатото на Early Access шуутърът се очертава да стои примерно една година, поне така казват разработчиците, както всички знаем всичко може да се обърка, сроковете в такава сфера са много бледи. След няколко месеца, Crytec ще публикува плановете им в дългосрочен план за играта, а до тогава ще ви предстои да се придържате към това което са ви дали.

Може също така да изпробвате смелия или не толкова ход на Конами, Metal Gear Survive. Само да отбележа, че ревютата в стийм са 60% положително което ни дава малко надежда, а това е доста високичък резултат за игра коята беше мъртвородена за повечето MG фенове, но за нещастие Конами продължава да ни агресира със съмнителните си решения за изтискването на пари. Този път гигантите се досетиха, че могат да монетизират системата на съхраненията на играта, в новата MGS, ако ми посзволите да наричам така Metal Gear Survive, отначало е досъпен само един слот за вашия персонаж, а пък ако се решите да създадете друг, без да триете основния си, вие ще може да го разблокирате, но проблема е, че ще трябва да платите с ин гейм валута, може да си я избиете като просто влизате ежедневно в играта, но за това ще ви потрябват 34 дни, а може и да си ги купите за 10 зелени американски президента, трети вариян като гледам няма.

Надеждата на феновете Swat 4 за светло бъдеще, шуутърът Ready or Not, вече половин година от както няма и следа от него, Туитърът на разработчиците мълчи от Октомври на миналата година, а официалния им блог от Юли. Съобществото се вълнува, защото авторите на проекто от Void Interactive, успяха да заинтригуват обществеността със потенциално готините фичъри, на този потенциално готин симулатор на спецназ.
Френския сайт NoFraG, успяха да влязат в контакт с издателите на играта и ни предоставиха доста обнадеждяващи подробности на разработката на играта. Производството на шуутъра, по техне думи, върви като по масло, в дадения момент вътрешното алфа тестиране върви доста добре, записване на игровия звук и финалната стадия със захвата на движенията със създаватето на анимацията.
Освен сингл прейъра, Void планират да снабдят Ready or Not със компетитив режим, висчки тези вкуснотийки ще може да си преордървате вече през лятото, а преди лънча на играта ще има затворен бета тест. Самия лънч се планира за Ноември тази година, разбира се, не е изключено, че играта ще започне да покорява сърцата не геймърите с ранния достъп в Steam.

Oще един, скрил се от погледа ни за дълго време и изплувал не отдавна проект, се отправя на Кикстартер, става дума за анонсираната през 2016 година стратегия Iron Harvest, която е основана върху вселената на 1920+, в която огромни човекоподобни роботи си съществуват в началото на 20-ти век. В създанието на играта е задействан самия автор на тази вселена, а със създаването на музиката се е заел писателя на любимите ни поредици като Witcher и Bullet Storм. Създателите на играта искат да останат независими от издателското финансиране, колкото се може по-дълго, така че през Март те ще пуснат крауд фундинг кампания.
 Чак тогава през 2016 година разработчиците ни казваха, че ще искат да пуснат играта към 2018-та, след няколко години работа много би могло да се промени, но дори и сроковете да са се променили, ние ще разберем за това не по-рано от тогава когато кикстартерът им бъде пуснат.

Assassin’s Creed Origins, доста умно съчетава в себе си историческа правдоподобност и мистически небивалици и ни предоставя екскурзии по древен египет, и да се противопоставим на древноегипетски богове.
В новото DLC The Curse of the Pharos, Ubisoft решиха максимално да ударят по свръхестествената съставяща на своето творение, и да напълнят геймплея със мъртъвци, гигантски скорпиони и с всеразлични чудовища.
Зоната на действие ще стане Febes, a Bayek ще може да достигне до 50-ти левел, да посети царството на мъртвите, да срещне още много египетски чудовища, да освои нови перкове и като цяло да се радва на още няколко часа геймплей. DLC-то ще стане достъпно за всички не по рано от 13-ти март на всички актуални платформи.

Ако ви е харесоло, поделете се в коментарите какви важни новини бих могъл да изпусна и дали бихте искали да виждате такова издание и за напред, а аз Сатсура от ГоПлей ви пожелавам успешна гейминг седмица!